Baribal Baribal
201
BLOG

Pała z historii

Baribal Baribal Polityka Obserwuj notkę 15

Dziś Jarosław Kaczynski wyraził oczekiwanie że "dzieci w szkole będą uczyły się o Smoleńsku".

Już widzę te ściągawki i dramat Józia na maturze, który polał historie bo zabrakło mu 4 punktów.

- Czego nie wiedziałeś Józiu? - pyta zrozpaczona rodzina

- A nie mogłem sobie, mamo, przypomnieć w jakich dniach odbyła się podróż Fotygi i Macierewicza do USA  w celu ..... eeeeeee?

- Boże, i myśmy takiego potwora wychowali, jaki wstyd. Hańba, hańba, hańba. Za karę nie pójdziesz z nami na Krakowskie Przedmieście. Boże, Stefan, i Ty mu nic nie mówisz, to twój syn. Boże takiego leminga na wlasnej piersi wyhodowałam i wykarmiłam.

- A co mam mówić nieukowi. Trudno, dobrze że chociaż na dżendera nie wyrósł.

Baribal
O mnie Baribal

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka